מינויים

אבי ברוך - סמנכ"ל למנהל ומשאבי אנוש בשיבא

מר אבי ברוך מונה היום במכרז לתפקיד סמנכ"ל למנהל ומשאבי אנוש במרכז הרפואי שיבא. הוא יחליף בתפקידו את מר גילי נבו ששימש בתפקיד ב-22 השנים האחרונות ויפרוש לגמלאות בסוף החודש

29.08.2017, 12:51

אבי ברוך, בוגר תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, שרת במגוון תפקידים בתחום ניהול ההון האנושי בצה"ל במשך כ-25 שנה והשתחרר בדרגת אלוף משנה. בין התפקידים שמילא בצה"ל, היה ראש המרכז לתעסוקת אזרחים עובדי צה"ל, ראש מחלקת משאבים, תכנון ובקרה וראש ענף תכנון ובקרת מערך הקבע.

בשלוש וחצי השנים האחרונות משמש ברוך כמנהל משאבי אנוש בשיבא, במסגרתן הוביל פרויקטים רבים במסגרת פיתוח וטיפוח הפרט וביניהם, הקמת מרכז שירות, הפעלת תכנית הטבות לפרט הנוגעת במעגלי חייו השונים של העובד, איחוד ארגוני של הטיפול בעובדי הקרן ועובדי המדינה ובניית מערכות מחשוב התומכות את הנגישות של משאבי האנוש לציבור העובדים.

מר גילי נבו: "אני שמח שוועדת הבחירה במכרז בחרה באבי פה אחד מבין כל המועמדים ומברך אותו על הזכייה. אני משוכנע, כפי שהייתי מרגע שהגיע לשיבא, שאבי הוא האיש הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון".

מר אבי ברוך: "מבקש להודות על האמון שניתן בי, עם בחירתי לתפקיד משמעותי, משפיע ומאתגר זה, אשר יאפשר לי לעשות למען ההון האנושי בשיבא המהווה גורם מרכזי להצלחת שיבא ולהיותו מרכז רפואי מוביל בישראל".

פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי: "מדובר באחד התפקידים המשמעותיים בשיבא, האמון על הטיפול באנשינו. קידומו של אבי הוא צעד טבעי והמשך ישיר לפועלו רב השנים במגזר הציבורי ובשיבא בפרט. אנו נפרדים ממר גילי נבו אשר מילא את התפקיד בנאמנות ובמסירות אין קץ וללא ספק משאיר נעליים גדולות להיכנס אליהן. מאחל לשניהם הצלחה רבה בהמשך הדרך".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  המרכז הרפואי "שיבא",  אבי ברוך
תגובות